Tutaj powinien być opis

,,Laboratoria przyszłości’’ - wykorzystanie pomocy dydaktycznych w miesiącach: luty i marzec 2025 r.

 

,,Laboratoria przyszłości’’ -  wykorzystanie pomocy dydaktycznych
w miesiącach: luty i marzec 2025 r.

 

 

I.                    Oddział przedszkolny 5-6 l.

Na zajęciach wykorzystane zostały następujące pomoce: klocki POLYDRON

W dniu 20 marca2025 r. podczas zajęć w grupie dzieci 5-6 letnich wykorzystano klocki „Polydron”(szkieletowe). Dzieci budowały z klocków domki(Szklarnia dla cebulek w doniczce). Treści te realizowane były w ramach zajęć w przedszkolu. Przedszkolaki zapamiętywały nazwy figur geometrycznych.

II.                  Klasa I

Na zajęciach wykorzystane zostały następujące pomoce: klocki POLYDRON

Na zajęciach technicznych uczniowie klasy I mieli możliwość wykonywania ciekawych geometrycznych budowli płaskich i szkieletowych z klocków Polydron. Była to okazja do samodzielnej i zespołowej pracy rozwijającej wyobraźnię przestrzenną i kreatywne myślenie. Dzieci budowały według własnej inwencji twórczej. Tworzenie konstrukcji z klocków to forma zabawy, która sprawia, że nauka staje się bardziej atrakcyjna.

 

III.                Klasa II

Na zajęciach wykorzystane zostały następujące pomoce: klocki POLYDRON

Podczas zajęć edukacyjnych uczniowie wykazali się kreatywnością i pomysłowością w tworzeniu konstrukcji przestrzennych. Drugoklasiści uczyli się zgodnie współpracować ze sobą tworząc wspólne projekty rakiety oraz pojazdu kosmicznego zbudowanego w ramach grupy. Można było zauważyć wielkie zaangażowanie uczniów w wykonywane dzieło. W czasie zajęć zostały  wykorzystane klocki konstrukcyjne POLYDRON.

 

IV.               Klasa III

Na zajęciach wykorzystane zostały następujące pomoce: klocki POLYDRON

Uczniowie tworzyli figury geometryczne (płaskie i przestrzenne). Pracowali indywidualnie. Budowali figury z kwadratów i trójkątów. Utrwalali znajomość figur geometrycznych, wskazywali ich charakterystyczne cechy. Na koniec łączyli bryły geometryczne w całość. Zbudowali „miasto przyszłości”.